احتمال تامین نمایشگرهای OLED گوگل گلس توسط سامسونگ
دانشنامه دیجیتال
درباره وبلاگ


با سلام خدمت تمامی دوستان علی هستم. اولا خوش امد میگم به همه ی دوستانی که لطف کردند و به وبلاگ من تشریف اوردند. من این وبلاگ رو صرفا جهت اطلاع رسانی از دنیای تکنولوژی و بازی ها و نرم افزار ها طراحی کردم امیدوارم از مطالب استفاده ی کافی رو ببرید. دوستان در صورت امکان نظر بدید که من بتونم هر روز مطالبم رو بهتر کنم. این وبلاگ دنبال یک نویسنده ی خوب می گرده هرکی دوست داشت در قسمت نظرات بگه تا من شرایطو براش بنویسم. ممنون موفق باشید
آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:, :: 14:25 :: نويسنده : علی

 

در ماه های اخیر رابطه میان سامسونگ و برخی از شرکت های نام آور دنیای تکنولوژی که به نوعی از نظر تامین قطعات به این شرکت وابسته اند، جزو داستان های جذاب و پرخواننده سایت ها و نشریات بوده است. اپل به شکل جدی در تدارک کوچ نهایی و دور شدن از سامسونگ است و از سویی هم گوگل نگرانی های عمیق خود را از احتمال غرق شدن اکوسیستم اندروید در باتلاق سامسونگ ابراز می کند.

اما به نظر می رسد گوگل هر اندازه هم از دست سامسونگ عصبانی باشد، باز دلخوری اش آنقدر نیست که این غول تولیدی کره جنوبی را از چرخه یکی از مهمترین پروژه های فعلی گوگل کنار بگذارد.

نشریه تایمز کره گزارش می دهد گوگل قرار است در نسخه ویژه مشتریان گوگل گلس (consumer version) از نمایشگرهای OLED ساخت سامسونگ بهره ببرد. تصمیمی که یکی از منابع مرتبط با زنجیره تامین قطعات آن را این گونه توصیف می کند: «یک اتفاق بسیار بزرگ، زیرا انجام این کار بدان معنی است گوگل در پروژه های آینده (یا حداقل در ادامه این پروژه) اطلاعات مهم و محرمانه ای را با سامسونگ به اشتراک خواهد گذارد.»

یکی دیگر از شرکای زنجیره تامین سامسونگ به تایمز کره می گوید: «این گونه دیگر گوگل با سامسونگ به عنوان یک شریک تجاری بسیار جدی رفتار می کند.» و اضافه می کند که استفاده از نمایشگرهای سامسونگ در گوگل گلس «باعث ادامه پیشرفت و ترقی تجارت OLED این شرکت می شود»

به بیان دیگر، اگر چه گوگل در خصوص رفتار سامسونگ در بازار اندروید نگران است، اما هنوز این شرکت را به چشم یک رقیب رو در رو نمی بیند.



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشنامه دیجیتال و آدرس dgp.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 27607
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



javahermarket